RSS

malam ini


kasih..
aku rindu kamu..
aku sayang kamoo..
aku cinta kamoo..

malam yang sunyi..
tanpa teman-teman
tanpa sanak saudara
tanpa si kekasih hati
aku teringat kamu
si pencuri hati
yang jauh dari mata dan jiwa
yang telah jauh dariku
yang telah membuang aku

duhai malam..
mengapa sesayu begini
kenangan demi kenangan
terbayang dimata
saat suka dan duka kau dan aku
walau hanya sementara

ya tuhan..
lupakah dye kepadaku..?
terlalu rapuh hati ini tuk menanggungnya
aku cinta dia
aku sayang dia
aku kasih dia
biarkan aku bersamanya

ya tuhan..
kembalikan dia kepadaku
biarkan dia menyintaiku
biarkan dia mengasihiku
biarkan dia sayangkanku
seikhlas hatinya

ya tuhan..
ikhlaskan diriku tuk melepaskannya
ikhlaskan hatiku tuk melupakannya
sesungguhnya dia ditakdirkan
tuk tidak dijadikan jodohku..




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 org yg stalk: